Partagez | 

(f) en cours | alice ça glisse, au pays des merveilles (non j'rigole je vais changer le titre)

Nathaniel Carlisle

multinicks : Blair, Andrea
crédits : uc

occupation : serveur dans un bar, musicien
mood : #moody
lives in : Camden, dans un appartement avec sa mère
relationship status : Célibataire

→ CONNECT WITH ME
disponibilités de rp: dispo
préférences de rp: anglais / français / frenglish peu m'importe, et pareil pour la longueur
aperçu de ma vie sociale:
MessageSujet: (f) en cours | alice ça glisse, au pays des merveilles (non j'rigole je vais changer le titre)   Lun 8 Oct - 17:08

the basics
nom : Walters
prénom(s) : Alice
date et lieu de naissance : au choix, en 1996 à Londres, UK.
nationalité(s) : Britannique, elle peut avoir la double nationalité de votre choix
lieu de résidence : au choix, mais je l'imagine avoir quitté la maison de ses parents pour vivre dans un appart / studio toute seule ou en coloc
occupation : au choix (quelques idées qui pourraient se marier au perso : journaliste, éditrice, traductrice, prof / maîtresse...) étant précisé qu'elle est jeune donc si elle travaille déjà, faites attention à ce que les études concernées puissent être terminées.
statut : Célibataire, compliqué.
orientation sexuelle : Héterosexuelle, ou bisexuelle, ou autre si vous préférez, le tout étant qu'elle fréquente Nate en ce moment.
détail important à signaler : écrire ici.
avatar : Laura Harrier (négociable)
crédits : @valtersen.

overview
Alice est une jeune femme dynamique et pleine de vie, que vous aurez du mal à contrarier. Volontaire, rigoureuse, droite, elle déteste l'injustice et est toujours particulièrement sensible à la détresse ou aux difficultés des gens. C'est aussi une jeune femme qui aime faire la fête, sortir avec ses amis, et s'amuser. Parfois, Alice est un peu instable, surtout au niveau émotionnel : elle a du mal à s'engager, du mal à faire confiance, du mal à se projeter, sans doute à cause d'une histoire familiale chaotique, un divorce violent de ses parents...

the backstory
aujourd'hui ♦ Fieri, inquam, Triari, nullo pacto potest, ut non dicas, quid non probes eius, a quo dissentias. quid enim me prohiberet Epicureum esse, si probarem, quae ille diceret? cum praesertim illa perdiscere ludus esset. Quam ob rem dissentientium inter se reprehensiones non sunt vituperandae, maledicta, contumeliae, tum iracundiae, contentiones concertationesque in disputando pertinaces indignae philosophia mihi videri solent. Fieri, inquam, Triari, nullo pacto potest, ut non dicas, quid non probes eius, a quo dissentias. quid enim me prohiberet Epicureum esse, si probarem, quae ille diceret? cum praesertim illa perdiscere ludus esset.

en 2008 ♦ Quam ob rem dissentientium inter se reprehensiones non sunt vituperandae, maledicta, contumeliae, tum iracundiae, contentiones concertationesque in disputando pertinaces indignae philosophia mihi videri solent. Fieri, inquam, Triari, nullo pacto potest, ut non dicas, quid non probes eius, a quo dissentias. quid enim me prohiberet Epicureum esse, si probarem, quae ille diceret? cum praesertim illa perdiscere ludus esset. Quam ob rem dissentientium inter se reprehensiones non sunt vituperandae, maledicta, contumeliae, tum iracundiae, contentiones concertationesque in disputando pertinaces indignae philosophia mihi videri solent.

en 1998 ♦ Fieri, inquam, Triari, nullo pacto potest, ut non dicas, quid non probes eius, a quo dissentias. quid enim me prohiberet Epicureum esse, si probarem, quae ille diceret? cum praesertim illa perdiscere ludus esset. Quam ob rem dissentientium inter se reprehensiones non sunt vituperandae, maledicta, contumeliae, tum iracundiae, contentiones concertationesque in disputando pertinaces indignae philosophia mihi videri solent. Fieri, inquam, Triari, nullo pacto potest, ut non dicas, quid non probes eius, a quo dissentias. quid enim me prohiberet Epicureum esse, si probarem, quae ille diceret? cum praesertim illa perdiscere ludus esset.

the connections
prénom nom (lien)
Soleo saepe ante oculos ponere, idque libenter crebris usurpare sermonibus, omnis nostrorum imperatorum, omnis exterarum gentium potentissimorumque populorum, omnis clarissimorum regum res gestas, cum tuis nec contentionum magnitudine nec numero proeliorum nec varietate regionum nec celeritate conficiendi nec dissimilitudine bellorum posse conferri; nec vero disiunctissimas terras citius passibus cuiusquam potuisse peragrari, quam tuis non dicam cursibus, sed victoriis lustratae sunt.
prénom nom (lien)
Soleo saepe ante oculos ponere, idque libenter crebris usurpare sermonibus, omnis nostrorum imperatorum, omnis exterarum gentium potentissimorumque populorum, omnis clarissimorum regum res gestas, cum tuis nec contentionum magnitudine nec numero proeliorum nec varietate regionum nec celeritate conficiendi nec dissimilitudine bellorum posse conferri; nec vero disiunctissimas terras citius passibus cuiusquam potuisse peragrari, quam tuis non dicam cursibus, sed victoriis lustratae sunt.

(f) en cours | alice ça glisse, au pays des merveilles (non j'rigole je vais changer le titre)
Page 1 sur 1